viernes, agosto 03, 2007

llena

tengo la cabeza llena de cosas, de ideas, de deseos, de ganas, de hartazgo y de energìa extraña. Buenas noticias recibo hoy y espero aún más, espero que no deje de llover y que lo fresco no se vaya, espero a seguir bañando con agua fría mi mente y mi cuerpo que me gritan como la canción

Ara que tinc vint anys,
ara que encara tinc força,
que no tinc l'ànima morta,
i em sento bullir la sang.

Ara que em sento capaç de cantar si un altre canta. Avui que encara tinc veu i encara puc creure en déus... Vull cantar a les pedres, la terra, l'aigua,
al blat i al camí, que vaig trepitjant.
A la nit, al cel, a aquest mar tan nostre,
i al vent que al matí ve a besar-me el rostre. Vull alçar la veu, per una tempesta, per un raig de sol,
o pel rossinyol que ha de cantar al vespre.